onsdag 24 april 2013

Piff i rabatt

Idag var jag ute efter lite trädgårdspiff och besökte därför Jutta Björkqvist som har Juttamik, ett mysigt
krukmakeri på Vallby friluftsmuseum här i Västerås.

Mycket fint, svårt att välja men till slut blev det några keramikkulor på armeringsjärn att ha som växtstöd eller dekoration.
Jag beställde även ett fågelbad att hänga i mitt lilla päronträd, visar bild senare.


Foton: Juttamik

De ska inte i rabatt förrän vårstädningen är klar och det blivit lite grönare hade jag bestämt...
kunde inte hålla mig...jättenöjd men dessvärre dåliga bilder...



 Foton: PernillasRum

2 kommentarer:

Eva sa...

Vilka läckra blompinnar! Jutta är verklgen duktig.
De blir jättefina i din rabatt!

PernillasRum sa...

Ja, visst är hon! Det blir nog fler besök dit närmsta tiden...